Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

DuuuuuuuuRRRR!!

Av Soof - 9 mars 2011 22:04

    


Mjäh... Seg dag, eller så är det bara vad jag känner just nu. Är lite depressed efter att ha skrivit på evaluation på SPT dokumentet. Det är lite saker som jag känner att det inte går så bra med. Men äh, vem bryr sig? Potto makes me smile nu när han sitter och snackar om... Inte vet jag. xD Jo, men per positiva saker i alla fall.


Det var IHC Dance i skolan idag. Alla var jättebra! ...Förutom Pavlov, mestadels för att de var så tråkiga. Personligen så gillar jag danser som är hip hop, så Curie och King var bra. Russell var väl bra de med... Haha, jag låter inte så entusiastisk just nu även om jag blev pissed off att Curie inte vann, men jag orkar inte dampa loss just nu. But I'm also over it. Jag känner mig väääldigt seg just nu!!! Omg, jag tål inte detta! Jag måste vakna! Bli gladare- NU! Anyway, Russell vann bara för att de hade coolare moves, killar som dansade och att de använde typiska Grease, annars hade de för många onödiga dansare tycker jag.


Hahaha, jag hatar när det är sånna här Inter House Competitions. Jag blir så irriterat ivrig under allt och sen om vi förlorar så sitter jag och småkritiserar och dampar på vinnarna. Och det stör mig för jag orkar inte med negativ energi. Nåja, nog om detta.


Moving on. 


Imorgon är det en day off för mig! Har som sagt inget prov att göra imorgon, för att det är make up-test day så då får man "studiedag" om man inget har att göre.. I AM SO GONNA STUDY!!!   .............. not. Men neh, ska vara med Potto och bajsa runt eller något.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards