Alla inlägg under oktober 2011

Av Soof - 30 oktober 2011 19:31

   

Bat mobile!



 


I fredags så gick jag, Potto och min lillebrorsa på den här konserten, "Batman Live" i Globen. Vi gick mostly för min brors skull. Jag tyckte att det var en helt okej konsert, jag är inte så intresserad av Batman anyway. Det var kul att se en kille från skolan som också var där. Hur identifierade jag honom? Jo, det var Jokern! I skolan hade vi Halloween Day, så alla var dressed upp och den här snubben var utklädd till Jokern, skiiitsnygg utklädnad hade han! Skitlik Jokern! Så man är inte så förvånad att han gick på konserten. + Att han sagt att han gillar att klä ut sig som en clown, göra videos och lägga upp det på YT. "Creepy", tycker Otto. "Coolt", tycker jag,

Av Soof - 30 oktober 2011 19:30

 

Av Soof - 25 oktober 2011 17:45

   


WOOP WOOP! Nu har jag äntligen funnit min efterlängtade röda klocka. Jag hade också en grön förut men den passade inte mig så jag gav bort den till Alma som passade bättre i det.


Yes, mina fingrar är avcuttade. Freak.

Av Soof - 24 oktober 2011 21:17


Holy cow! Rena monkey man! So cool! Blev helt chockad vid 0:34!

Av Soof - 23 oktober 2011 12:53


DAMN!

Av Soof - 23 oktober 2011 12:31

 


Har för mig att dessa görs i Kina? Haha, asian people eat random sh*t.

Well, det är getingar som de har bakat in till denna mumsiga kaka... I mean, jag har hållit i och ätit kackerlackor men bara att se den här bilden gör mig äcklad för jag hatar getingar som faen! It's like man får en Marabouchoklad och ser att det ligger en j*vla maggot i den!

Av Soof - 23 oktober 2011 12:27

   Veckans 


  Förra veckan

Av Soof - 18 oktober 2011 20:41


Så coolt att alla tatueringar på snubben i videon, Rick Genest, är äkta. Vandrande konst. 


Beautiful work.

Ovido - Quiz & Flashcards