Alla inlägg under oktober 2011

Av Soof - 18 oktober 2011 17:41

 

Har köpt dessa små supergulliga sudd! Jag älskar att det är sudd som är olika figurer/saker och de kommer i över 100 olika figurer.  I mitt paket fick jag ett läppstift och en spelkonsol (Nintendo DS). 


Av Soof - 16 oktober 2011 12:06

 

Var på födelsedagsfest hos Sauman igår kväll. Riktigt kul var det!Hon hade 60-tals tema, så alla skulle komma klädda i 60-tals kläder. As you can see så var jag klädd som på bilden. Hade väääldigt kul med en massa tävlingar och skratt och endorfinerna bara bombade ut i kroppen! Fick också reda på att jag kunde klara av limbo på ca. 84 cm, och jag som är ca. 1.70 Jag sa hela tiden att jag inte kunde klara det men sen så bara poff, så var jag över and made it! Shittans, jag visse absolut inte att jag kunde detta. Hade ont i ryggen efteråt...

När jag kom hem var jag helt utslagen och dog efter en halvtimme.

Av Soof - 12 oktober 2011 20:19

 


I've bought a new phone! En Sony Ericsson K770i. Varför har jag valt att köpa en äldre modell när dagens coola mobiler finns, such as Xperia, Galaxy och Iphone? Enkelt svar, för att jag älskar K-serien och saknar den. 

Min kamla goding, K750i har en död navigeringsknapp, så den mobilen är körd om just den lilla knappen går sönder. Anyway, jag har köpt denna K770i nu som är lika grym som min gamla goding, men lite annorlundare.

Av Soof - 10 oktober 2011 21:27

  Grattis till Aribaba Sauman som fyller år idag!


Jag och Diänuh fick världens bästa tillfälle i fredags eftrmiddag att göra den här planschen till Aramia, med hjälp av Chill-Chill och Putto också.  Gud så glad Sauman blev! :'D Hon älskade planschen jättemycket och var alltid så glad att få gå till sitt skåp och se detta varje gång. Superkul att även hennes humör ändrades från stress till lycka innan matteprovet i morse när hon såg denna som sin första syn. :'D

Oh, Sauman ska ha ett födelsedagsparty på lördag! 60-tals tema har hon valt, ska bli spännande och kul att se hur det kommer se ut!


Captain Fluffyyyyy!!!!! <3<3<3<3<3

Av Soof - 2 oktober 2011 20:26


I den här videon trycks folk i Tokyo in i tunnelbanorna. Tur att det inte är lika jobbigt i Sverige.

Av Soof - 2 oktober 2011 16:17


Should be time för att uppdatera om vad som hänt i livet. Egentligen inte mycket. Har däremot åkt och hälsat på Malin igår, som jag inte har sett på 405875 år. Jag och Potto skulle åka hem till mig och då passerade vi Frunken och så tänkte vi "Varför inte knacka på Malin när vi ändå är här?", so we did och hon såg väldigt glad ut när jag stod där! Vi båda storlog hela tiden som vi stod och pratade. 


Imorgon fyller Puttelini år! Han ska fira sin 18-åriga födelsedag på en bar och har bjudit sina 18+ polare + mig och Chill x2. Jag och Chill är minderåriga så vi får se om någon bar tillåter oss, om inte... then eff it. 

Av Soof - 2 oktober 2011 00:25

Hahaha, en mer sofistikerad version av den välkända Nyan Cat.

Ovido - Quiz & Flashcards