Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Snyggt, rött färgat hår!

Av Soof - 11 mars 2011 12:23

Just nu sitter jag i skolan och har ingenting att göra så jag sitter och skriver på det här inlägget istället. Vi har en håltimme för att PL lektionen är off. Mr. Maier är borta i USA och vi hade en vikarie förra lektionen som bestämde att vi skulle få en lektion off för att jobba på vårt grupparbete som jag inte kommer ihåg vad det handlade om.


Igår var det en day off, så jag var med Potto! Vi chillade runt lite överallt. Åkte tåg och sov och gjorde en massa spontana saker. Vi fetade oss som fan under dagen med godis. Potto kom till Brd för att hämta upp mig sen började vi med att åka till Skärholmen och där skaffade vi "Jag är Ozzy" självbiografin! Mycket awesome! Har verkligen velat skaffat boken en lång tid och läsa den men jag måste skaffa tid.


Sen for vi iväg och gjorde random stuff. Satt mestadels på olika tåg och åkte hit och dit. Lyssnade på varandras musik, chillade och fetade oss. Vi tänkte åka till Pottos landställe men det blev inget. Vi stoppade i stan, tog en dricka och började shoppa shizz. Potto köpte blekning och röd färgtoning till mig! Yeey! Thank you so much!<3


Sen for vi hem till mig och blekte mitt hår och färgade det. Det tog tid, jag blev trött och lite småirriterad och Potto blev också trött antar jag, eller uttråkad men resultatet blev perfecto! Skitnice!


Jätterolig random dag. Tack för den! Vi borde ha fler studiedagar- det kommer! OCH DET REGNADE! Eller typ regnsnöade, skitawesome! Kändes som höst igen.


  

Jag och Potto klistrade fast gummubjörnar lite här och vart på tåget.


Nyfärgat hår and no make up.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards