Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

SPT durr.

Av Soof - 16 mars 2011 19:44

Jag skriva som en mongo för att jag inte orkar anstränga mejj.


SPT snack idag med mr. Kouba. Inget speciellt... typ. Gick fort, I don't care, bara jag som borde förbättras sa jag, blablabla.


Köpte ett par grymt snygga, fantastiska örhängen som jag direkt föll för när jag såg dem! De hade kors på sig... och den ena hade en ear cuff, silverfärgade, perfekta. Jag fick plötsligt lust under veckan att bestämma mig för att börja variera mina örhängen, har haft samma enda sen jag föddes. "BUÄÄH BUÄÄÄÄ!! *knipsknips* *på med örhängena, lev livet*". (I said att jag fick de vid 2 års ålder, men jag frågade morsan och det var fel.) Hade däremot ett litet byte under femman (tror jag) (de där populära spiky gummibollarna i olika färger som ser ut som ett HIV virus elr ngt. Hade färgerna blå+skrikrosa och de är nu borta...) men sen gick jag tbx till de gamla. Anyway, nu ska det inköpas lite örhängen då och då..... hoppas jag.


Känns lite synd att jag tar av mig dem... De har följt mig hela livet. Men de var fan påväg att växa fast på mina öron. De är så små att jag om 1000 år inte kommer att kunna få av mig dem utan att blodigt slita sönder mina öron.



Once again, efter skolan hängde jag med Potto i stan. Bought some Benn and Berry glass, nommnoooommm! 

Köpte även ett doftljus från Lagerhäuz som doftar Jasmine. Omg, kan inte sluta sniffa.


Utanför riksdagen vid vattnet på Gamla Stansidan så var det visst någon skidsport going on som de filmade på tv. Jag kom med på tv!! :D Nah, jk. Kollade live i typ 5 minuter sen blev man uttråkad och gick iväg.


Bara en SPT dag kvar sen börjar helvetet fram till v. 15.


Alma är borta i Umeå.    Kommer inte ses förrän nästa vecka... 


Bjuder på en bild för att hylla den fina vårsolen som blände ihjäl mina ögon på bilden. Mjäääh.... hårtoningen är redan påväg att bajsa bort. Efter en tvätt. Använde "Manic Panic Amplified- Pillarbox Red".


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards