Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Story om mobilsmycken

Av Soof - 24 maj 2011 22:45

 

För några dagar sen så köpte jag lite mobilsmycken. Jag köpte i sånna här automater som man ploppar pengar i och får något random. Eftersom att jag seriöst är otursbringad så skulle jag självklart få just de jag INTE ville ha! Med mina egna pengar och jag som snurrade fram varan så fick jag det jag inte ville ha av det jag såg på bilden. Jag offrade 40 kr på skiten och fick inte en enda fin som jag blev nöjd med. 
De som jag inte ville ha på bilden är Nalle Puh-elefanten och Yoshiägget samt det rosa Hellop Kittyhuvdet som var genomskinligt rosa som jag målat över, som kan be seen i några inlägg tidigare.


Hur som helst så började jag med Mariogrejerna. Jag tittade på bilden och sa högt att jag inte ville ha Yoshiägget för att det var det fulaste. HAA-HA-Ha.... Jag fick damp och gick vidare till Nalle Puh-cirkustemat. Tittade på bilden och tänkte att jag inte ville ha den äckligt fula elefanten. HAA-HA-Ha... Här var det stopp, jag planerade att spendera 20 kr på detta, men för att jag inte var nöjd at all så måste jag ju köpa mer. 


Tittade på the Hello Kitties och blev intresserad. Jag tittade på bilden och sa högt att jag inte ville ha rosa. HAA-HA-Ha... 

"Nej, nu ska jag ge Mario en till chans", tänkte jag och ploppade en till peng. Och jag seriöst förväntade mig inte att FÅ ETT TILL JÄVLA YOSHIÄGG!!!!!!!! FANSKAP VAD HELVETESDAMP JAG FICK!!


Jag vet inte vad som hände men just ALLA de jag inte ville ha fick jag!! Är det någon jäv*l som sitter bakom maskinerna och jädras med en?! 
___________________________


Nej, men hur som helst så stack jag och Potto tillbaka till skitstället idag och gav automaterna en ny chans. Varför igen efter alla käftsmällar? Jo, för att den här gången ska Potto köpa grejerna till mig. Japp, han är född till våran Alexander Lukas. 

Vi tittade på Mario Kart Wii temat och han frågade "Okej, vilken vill du ha?" Och jag svarade "Den där Bullet Bill och POW:en!". Oförberedda och känslan av att det osannolika kunde hända så hände det. Yes, jag fick just det jag ville ha. We were both in chock.


Sen skulle jag få ett till Hello Kitty huvud. Jag ville ha röd eller lila. Bara för att Potto slarvade och segade med att lägga in myntet i mojängen så skyndade jag med att lägga myntet på plats. Det var inte en bra impuls. Inte. För nu hade jag överfört min otur till myntet och lyckan var bruten. Jag tvingade Potto att röra på myntet innan vi snurrade fram varan. En grön blev det. Grön: den färgen jag helst ville ha efter rött eller lila. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards