Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

As time flies by

Av Soof - 20 juni 2012 01:11

 

Aging booth- app, fyf*n vad äcklig man ser ut där


Jag satt och läste igenom min blogg, gamla inlägg. Och jag småskäms lite över hur efterbliven jag lät då, vilket hemskt språk jag skrev på. Men det har ju inte direkt förbättrats, hehe. Jag har börjat blogga oftare märks det och jag inser nu när jag blickar tillbaka i bloggen att de gamla minnena verklgen är värdefulla och att jag ska fortsätta bullsh*tta så gott jag kan om vad som helst som händer i mitt liv. 


As I look back in the days så är det j*vligt tråkigt att se vilka personer man hade goda tider med som idag inte existerar i ens liv, bara i minnet. Den senaste tiden har jag varit i djupa drömmar om nätterna angående folk som har varit del av mitt liv. Senast var igår natt när jag låg i sängen och lyssnade på de där låtarna som får en att flyga tillbaka till en viss period av sitt liv. Där låg jag drömmandes i denna dåtida värld där jag såg händelser och bilder i mitt huvud och så kommer de där känslorna tillbaka från den tiden. Positiva som negativa...

___

Men sen somnar jag och så vaknar jag till en ny dag i mitt verkliga liv, Juni 2012 och har glömt allt som hände natten innan! ;D ... Jag vet anledningen till varför jag har dessa tider som jag drömmer tillbaka. Inte för att jag saknar de, men för att någonting är rubbat i mitt liv just nu. IIIEEEEE.

Nåja, jag uppskattar de gamla tiderna men uppskattar vad som kommer i framtiden ännu mer! hohoho.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards