Direktlänk till inlägg 25 augusti 2012

Finally

Av Soof - 25 augusti 2012 22:00

 


Aaah, finally kunde man få möjligheten att gå ut och festa igen. Efter skolan hängde jag och Kk i flera timmar tills jag var tvungen att ta mig hem för att fixa mig för kvällen.


Början gick ingen vidare. Jag var mer än halvvägs till Slussen innan jag insåg att jag glömde mitt ID kort. Skitarg som jag var så fick jag vända om från Slussen, åka hem och hämta skiten. Och varje gång var jag tvungen att vänta ca 10 min på tågen. Var så himla arg och rastlös. Men väl på plats, vår gamla goda bar, så hade jag en bra tid. Farhat, Diana och Varya var med. Kom dit och slukade upp en flaska på direkten. "Är du redan klar?!", skrek Diana efter några minuter sen jag fick flaskan. Började bli lite full redan efter första. Efter andra sluket var jag borta. Vinglade och allt. Hade ca 3.5 flaskor totalt. Blev sur och ledsen över att de städade bort flaskan jag fick av Farhat, var inte klar med den. xD Aja, vi skrattade bort det. Kommer ändå ihåg rätt mycket från den kvällen.


Islam ville gå tidigare så han och jag stack till donken i närheten och åt. På tåget hem hjälpte Malin mig på sms om jag skulle ta hem gubben eller låta honom dra hem till sig. Fyfan, jag var för full för att kunna tänka klart myself. Islam somnade på tåget mot Slussen och jag hade bestämt mig för att han skulle ta sig hem själv. Väckte honom för att gå av. Insåg att det var hans tåg vi varit på, puttade tillbaka honom och sa hej då. Blev ensam i Slussen för att vänta i 20 min på mitt tåg. Fyfan. Satt och sms:ade med Malin för att få tiden att gå. Mobilen dog. Tog mig hem säkert. Like a boss. Jämfört med Islam som somnade och åkte fram och tillbaka, hit och dit. Detta är vad jag menar med att jag var för full för att tänka klart. Hade jag varit nyktrare så hade jag fattat hans situation och lämnat honom hemma hos sig. What a good gf.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards