Alla inlägg under maj 2011

Av Soof - 19 maj 2011 21:11


Finally! Snart är ännu en helvetesvecka över! Har slitit och lidit så mycket angående kemilabben om rates of reaction... Där stoppar vi storyn.


I tisdags hade vi matte B nationella i fyra timmar. Fett sorlig jag var som var tvungen att sitta kvar i skolan och fortsätta med kemin rakt efter provet, trots att vi fick sluta för dagen. Men, men, imorgon ska det firas med Potto, att vi överlevt ännu en helvetesvecka. Lyllo honom som efter den här veckan har chill hela vägen till sommarlovet. Jag däremot ska lida hela vägen till slutet. Kuligt.


Juste, jag hoppade av Mario Karttävlingen. De spelade inte Double Dash, därför blev jag sur och sket i att delta, trots att jag sign:at upp. Har haft dålig experience med Kart Wii.

Av Soof - 16 maj 2011 20:13

 

Stack och shoppade efter skolan. Hade inte allför många timmar på mig för att jag måste hem och plugga lite matte till nationella. Men jag fick i alla fall hem den lilla väskan på bilden, som jag fick av Potto!


Köpte b. la klockan på bilden och lite kläder. Tänkte annars köpa en skräck-clownmask för nästan alla pengar till ett litet fotoprojekt till sommaren, men neh... Men jag ångrar inte att jag inte köpte masken för det jag köpte idag är jag grymt nöjd med!


Hur som helst så kom Potto hem till mig igår söndags, helt random och gav mig föda och beloved klistermärken!! Yes, klistermärken! Jag älskar klistermärken! So cute av honom att komma sådär bara för att han ville och för att han saknade mig.   


Längtar som f*n till sommaren! Vi är nära! Håll ut! Längtar sååå efter Italien och den grymt efterlängtade tågfluffarresan (Europa) med Potto!!! EEEÖÖÖHHKK! Pretty much 100% att Europaresan kommer att genomföras!

Åhh... Vill flyga luftballong också...

Av Soof - 15 maj 2011 19:22

  

Oh, how delightful. 


Shadows in the dark
Keep me up awake 
So I sleep with the light on
Lock the door behind you
Bolt the windows tight
Silence can be deadly
Especially at night
You scare me half to death
Bolting down the stairs
I'm so scared
But no one even cares
Noises stir at night
I jump right out of bed
Running down the stairs
Everyone is dead

I wake up from this nightmare
Drenched in cold sweat
Fearing you and everything
Is my one and only regret

Av Soof - 14 maj 2011 16:59

  Messy, aja.

Av Soof - 14 maj 2011 15:23


 

       

Photo and edit: Me.

XXX

Av Soof - 14 maj 2011 13:42

      

The world behind someone else.

Av Soof - 14 maj 2011 12:54

  GAAAHHHH!! Jag lackar att bloggen ALLTID ska förstöra kvalitén på bilden!

Nya lurar... Igen.


(Går)dagens senaste nyhet. Erhm... Nah, just kidding.

Mina gamla Earpollution's GICK SÖNDER!!! Igen. Nu jeflar fick jag nog, så jag och Potto beställde nya likadana hörlurar. Som tur så hade de rea på stället där jag beställde dem, so WOOP WOOP for that. På bilden syns de nya lurarna.


I don't get it! Nobody gets it! Dr. Johansson är bortrövad! Han är lite smårandom och rolig, we like him! Vart fan tog han vägen, kom tillbaka! Vill inte ha stränga Mr. Lundqvist som säger åt en att hålla klaffen så fort man skrattar. 


I've got to know Samme Samir, Asseh --> Bobbaeh, BOBBA-EH! Habbo! Yeah... Ingen fattar förutom jag och Potto när man läser detta. Ehehe, det tog ett skolår. Tiden går fort... 

Av Soof - 9 maj 2011 23:52

  Bjuder på en gammal bild från 2008. Har inget med texten att göra.


6 månader med Potto! Låter ganska lite men det känns som att vi har känt varandra hela livet, så det gör inget att vi bara varit tillsammans i sex månader. 


Fick en ny bukett med fina, röda rosor eftersom att de gamla inte överlevde en sekund... Ruttna, gothic roses. So emo...


Efter skolan stack jag och Potto och fatsoe:ade oss med skitsaker (det gör vi verkligen inte varje dag...   ). Efteråt spenderade vi timmar ute vid vattnet hos mig, ute på en "brygga". Jättefina utsikten, mycket vackert och naturligt, omgivet av bara skog och natur. Mot slutet så doppade vi våra fötter i det

-18387489 grader kalla vattnet och skrek, sen stack vi hem till mig, slängde av oss våra feta väskor och for iväg för att köpa shizz för att fixa nachos! O-ma-ga, Potto gör skitgoda nachos! O.o


Anyway, not many details men mycket bra quality time with bf.   

Kändes inte som måndag, kändes som att sommaren var här, att sommarlovet kommit...

Ovido - Quiz & Flashcards