Alla inlägg under maj 2011

XX

Av Soof - 8 maj 2011 12:23


Blev trött på de andra dice-naglarna efter någon timme då jag blivit klar med dem, så nu får dessa duga...

Av Soof - 7 maj 2011 20:56

  Klicka på bilden för liiiite större bild...

Jämmen tack bloggish att bilden är krymt 2133893734% och pajar kvalitén totalt! 


Har i någon vecka haft denna idé att fota "the tree growth" (som jag kallar det) och det är först nu som jag har haft tid.

Från en liten plupp på en gren till feta, friska, gröna löv och blomor. Vackert. Såhär välkomnar jag våren, ente valborg. 

Av Soof - 7 maj 2011 20:23

  Spiky


Jo, denna vecka, vecka 18 har varit rena kaosveckan i skolan. 


Måndag: Bra start, första lektion spanska: Panikpluggade innan spanskaprovet (muntligt) under tiden som grupp 1 och 2 hade prov, jag är i grupp 3. Men min grupp hann inte så det blir prov på onsdag.

- Men annars: Plugg till biologidebatten, hitta/skriva argument FÖR genetic screening.


Tisdag: Biologidebatt om genetic screening, let's not talk about this one.

- Plugga inför spanskaprovet.


Onsdag: Engelska nationella + spanskaprov (muntligt) + småplugg till engelska in-class essay.


Torsdag: Engelska in-class essay + plugg till matteprov om probability + snabb review på diktpresentationen på svenskan.


Fredag: Matteprov om probability + liten svennepresentation. 


So yeah, we can conclude att denna vecka har bestått av j*kligt mycket plugg och det verkar aldrig ta slut för resten av terminen. Nej, men jag hoppas på lite mindre uppgifter... Eller inte, it's hopeless på den här skolan.


Utanför skolan då? Kan inte komma ihåg mer än att jag fått en web cam! Haha, wow... Intressant. Nu kan jag cockrouletta med gubbar, ehehehe.... Ieugh.


   What is the probability of rolling an 8 on a standard dice?

Yeah... Jag är hjärntvättad av matteprovet.

Av Soof - 3 maj 2011 21:31

Komer ente kunna blogga förrän på slutet av veckan. Har jättemycket att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards