Alla inlägg under juni 2012

Av Soof - 9 juni 2012 23:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Soof - 9 juni 2012 14:05

   

 


Igår från ingenstans mitt på eftermiddagen så ville Kk dra ut och hänga med mig. Ofc att jag hängde på. Vi träffades och chillade tillsammans, käkade på taco bar och köpte en massa godis. Vi satte oss i Gamla stan vid vattnet, prank call:ade, dansade till musiken på mobilen och hade generellt en romantisk dag. Inget planerat. Vi hängde till sent på natten för sen träffade vi Islam spontant och umgicks med honom i några timmar. Kastade godis på bilar, skojade and shit. 


  Headless!


____________________________



  

Btw, den här jävla limmon stylade runt i stan och vi såg den 4524545 gånger! Så irriterande!

(Note: jag äger inte denna bild)

Av Soof - 5 juni 2012 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Soof - 3 juni 2012 19:29



På Twister


 

 Timbuktu konsert, foto taget från Spökhuset  


The artist himself


TORSDAG: I torsdags så åkte jag och Kk till Grönan. Det var ett spontant beslut som vi hade bestämt eftermiddagen dagen innan. Vi skulle ha åkt med Jimmy och Farhan någon dag men Farhan kunde inte. Jag orkade inte jaga de så jag och Kk åkte själva. Det var galet, jag skrek halsen av mig vid första attraktionen, vilket var Nyckelpigan. Well, vad mer kan man säga om denna dag? Alla vet hur det är på grönan. Jag och kk var där från 15.00 då det öppnade tills det stängdes 23.00 Det var regnigt och lite folk så vi kunde spamma alla de bästa attraktionerna. 


Vi spammade bl. a Pop-Expressen och blev sur på en personal som heter Pelle där. Det hela började med att vi frågade efter Turn it up med Chris Brown, de hade inte den låten. Och sen hände en massa småsaker och han retades och kk got offended and called him a douche. Hahaha, typiskt. Däremot var the black guy shit awesome, bra DJ och var generellt glad och skrattade åt mig och kk när vi dansade och var cp.

Ohohoahahahaha, jet line: Francisco. 


HÄR ÄR EN VIDEO JAG GJORT DÄR JAG FILMAR NÅGRA ATTRAKTIONER:



_____________________________________


 


FREDAG: Idag stack jag och Diana för att träffa några andra i stan för att köpa biljetter till en kryssning. Det visade sig att de planerade biljetterna vi ville ha var fullbokade, vi skulle ha en kryssning som gick på eftermiddagen från Stockholm på lördagen. Men det blev andra biljetter istället som gick tiiiiiidigt på morgonen kl 7.35! 


Jag, Diana, Charles och Christopher stack och klubbade tillsammans, vi skulle fira Charles födelsedag genom detta, då han fyllde år under veckan. Det hela slutade med att Islam och hans kusin, Kennedy och Joseph addades i umgänget. Det blev kaosigt mellan mig och Islam denna natt och i mina ögon var det bara att tävla. Ugh. 

Jag lärde känna Kennedy pretty well, and then mellan kl 1-2 am så åkte jag och Diana hem för vi behövde vakna tidigt för kryssningen.

________________________________


LÖRDAG: Jag kom hem kl. 3 am och gick direkt till sängs. En timme senare var jag tvungen att vakna och fixa mig och åkte till Slussen där jag skulle träffa Diana, Farhat och Islam kl 06.30






Allt jag kan säga som är det viktigaste som hände på båten var: En del av vädurens horoskop för vecka 22: 


"Helgen blir positiv och det som framför allt betonas är närhet. Men en djup rannsakan kan också äga rum." 


Hur f*n kan det vara så sant? Speciellt den sista meningen. Jag och Islam (och Diana sen) hade en seriös konversation där vi gjorde rent alla tankar. Det var verkligen en rannsakan!!! 


Dagens horoskop för väduren: "3 juni 2012 -  Merkurius, kommunikationers planet bildar en harmonisk aspekt till Saturnus, stabilitetens planet. En relation blir allvarligare. Ett partnerskap etableras. Du kan också räkna med dina vänner. De finns där för dig. Det är däremot möjligt att du kan bekymra dig över din ekonomiska situation idag eller att samtal."


- Vad jag bryr mig mest om är första halvan av texten. Han och jag blev sams efter snacket och jag känner att något bra är på gång nu när vi förstår varandra mer. Efter tolvslaget från 2:a juni så har det verkligen gått och känts bra. 


Källa för båda citaten: http://twice.se/astro-veckohoroskop-vaduren.html

Jag sov hela kryssningen...




   
















Ovido - Quiz & Flashcards